Nik Syukri

Nik Syukri

Friday 25 November 2011

adik SAYA!!

ehem-ehem..ermm.kawan-kawan ini adik aku yang paling aku sayang dan yang paling aku GERRAMM:D.nama dia MOHD SYAZWAN.umur dia nk dekat dua tahun.budak ni NAKAL sangat..muka COMEL mcam saya..(eh perasan lah aku nyh) :p,hehehe.dia ni suka makan tau!!
kalau tengok dia kan mesti nk CUBIT pipi dia.perkataan yang dia selalu sebutkan AYAH!!.bende yg dia tunjuk pon dia cakap ayah!!haha!..tapi saya sayang sangat kat dia!!
selepas mak saya mengandungkan adik saya..dia yang selalu buat saya sekeluarga HAPPY.
TAPI bila TIME MAKAN..MASYAALLAH!!!macam kucing BERANAK!!


BERSEPAH!!tapi saya HAPPY!! :)

No comments:

Post a Comment

Gambar Nik Syukri And Iwan :D Slideshow: Nik’s trip to Malaysia was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Create a free slideshow with music from your travel photos.